Monday, June 22, 2009

Varför?

Jag måste inse att man inte alltid får det som man vill.
Jag måste inse att man inte alltid kan må bra.
Jag måste inse att man inte alltid kan få den man vill.
Jag måste inse att det finns hinder i livet
Jag måste inse att man måste kämpa för att få den man älskar
Jag måste inse att jag aldrig är ensam.
Jag måste inse att när man väl misslyckats så går det inte alltid att reparera.
Jag måste inse att det är dags att släppa taget.

Varför kan jag inte inse att man inte alltid kan få som man vill?
Varför kan jag inte inse att man inte alltid kan må bra?
Varför kan jag inte inse att man inte alltid kan få den man vill?
Varför kan jag inte inse att det finns hinder i livet?
Varför kan jag inte inse att man måste kämpa för att få den man älskar?
Varför kan jag inte inse att jag aldrig, aldrig, är ensam?
Varför kan jag inte inse att misslyckanden inte alltid kan repareras?
Varför, VARFÖR måste jag släppa taget?

No comments:

Post a Comment